عمران و معماری

عمران و معماری
civil & Architecture
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمران و معماری civil & Architecture و آدرس farhadaghababaee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابتدا که روم بوجود آمد اغلب هنرمندان یونانی بودند. بیشتر هنرمندان به کپی برداری از هنر یونان پرداختند، در معماری آنچه متعلق به سبک رومی است داشتن قوسها یا آرک در بناها می‌باشد، یکی از مهمترین آثار رومیان در زمینه معماری فضایی برای اجرای تئاتر به نام کولسئوم می‌باشد، آنچه از امپراطوری بزرگ روم باقی مانده است خرابه های پر ابهتی است که انسان در برابر آن خرد و کوچک به نظر می‌رسد. طاقهای نصرتی که به منظور پیروزی امپراطوری روم در سراسر امپراطوری روم به چشم می خورد دیگر آثار بجای مانده از روم باستان میباشد. دیگر چیزی که با شنیدن نام روم باستان به ذهن می‌رسد. جنگ گلادیاتورها با یکدیگر و یا با حیوانات وحشی چون شیر می‌باشد. رومیان تمدنی براساس خشونت و خونریزی بنا نهادند.
اما آنچه رومیان را در جهان مشهور کرد مهندسی عمران بود، شاید از پل ها و جاده آباد آنزمان که بگذریم حمامهای رومی معروفترین شکل تمدن روم می‌باشد. 
اگر استقلال یا اصالت مجسمه سازی و نقاشی رومی مورد تردید قرار گرفته باشد، برعكس معماری رومی آفرینشی چنان با عظمت بوده است كه جایی برای چنین شك و شبهه باقی نمی‌گذارد.



موضوعات مرتبط: مطالب معماری، ،
[ دو شنبه 21 بهمن 1392 ] [ 13:52 ] [ farhad ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید farhadaghababaee@yahoo.com
بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 27389
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

اوقات شرعی